Freitag, 8. August 2008

WILD












Vrouwtje vindt mij een beetje wild.....(ojee..) Lieve hoplop-fans luister eens goed wat ik nu schrijf in mijn dagboek:
Vrouwtje komt thuis met een draagtas van de Albert Heyn en als de tas leeg is dan vind ik het kicks om daar mee te spelen...De afwasmachine heb ik goed nagekeken is niks mis mee dacht ik....Katten zijn leuk om af en toe te pesten (vooral als ze wegrennen) hihihihi. Als het vrouwtje de vissen voert (zijn best groot hoor....Koys heten ze...nou heb ik toch een mooiere naam), dan wil ik wel ff kijken hoor hoe dat gaat! Vrouwtje is gek op Cola-light, dus kan ik deze ook eens goed inspecteren!!
Lieve hoplop-fans vind het vrouwtje af en toe een zeur hoor...ik weet van meerderen hussen dat ik niet de enige ben.
(hoop dat vrouwtje dit nooit leest...hahahahaha)
(ze heeft vandaag een ketting met foto van tante Vidda per post gekregen......huilen....!! Moet wel bekennen is erg MOOI!!! Och vrouwtje ik zie je niet graag huilen maar kan ik begrijpen..
Dikke hop-lop-poot!! XX

Keine Kommentare: