Sonntag, 3. August 2008

LUILEKKERLAND
























Gisteren bij de ouders van het vrouwtje geweest. Jeetje wat wonen die mooi zeg en wat een giga-tuin. Nou begrijp ik Tante Vidda ook als ze zegt Luilekkerland!
Hier is het fantastisch, heb lekker aan de tuinhandschoenen kunnen vreten, ballen gespeeld, raar beestje (die mij altijd uitlachte), vrouwtje zei dat heet een lachzak.
Nou wat irritant zeg.....Wacht maar die ga ik binnenkort eens goed mollen!!
Grafje van tante Vidda was erg mooi en vooral emotioneel om te zien...al die engeltjes....och Vidda..
Mocht zelfs binnen in huis rondsnuffelen....daar ga ik binnenkort eens uitgebreid om de bank liggen denk ik...Ik vond de ouders van het vrouwtje heel erg lief voor mij.
(die schelden tenminste niet...) Hoop dat ik vaker naar luilekkerland mag gaan!!!!!!

Keine Kommentare: