Donnerstag, 7. August 2008

MOE






Kapot als een hond was ik.....ben gisteren in Luilekkerland geweest en was ram kapot ´s-avonds....Heb samen met de grote baas gras gemaaid, heb ooooooverheeeeerlijke biefstuk gehad met brood en beetje braadworst met aardappelen en erwten en wortelen! Dat was lekker lieve poolhonden-freaks...jammie jammie.... Maarrrrrrrrrrrrrrr
vrouwtje heeft me weer de (husky) huid vol gescholden want ik was bij grafje van tante Vidda en heb windmolen en hartje beetje gemold....mmmmmhh... en plastic vaas eruit getrokken en ermee gerend... SORRY VROUWTJE!!!!!!!!!!!! Merk aan het vrouwtje dat ze erg verdrietig is om Vidda. Ik weet dat ik haar niet echt kan vervangen, maar doe hard mijn best hoor!! Morgen ga ik weer naar Luilekkerland! Coooooooooooooooooooollllllllllllll!!!

Keine Kommentare: