Donnerstag, 21. August 2008

KANTOOR








Vandaag voor de 1e keer op kantoor van baasje en vrouwtje geweest.
Heb gejodelt in de auto van het vrouwtje, ik voel me zo ver weg in de auto achter zo'n raar hek. Bij het baasje ben ik dichtbij hun... Dus beetje gejodelt enzo..
Jeetje coole kantoren hebben ze. Bij het baasje is het een beetje een troep, maar dat noemen ze de "backoffice". Daar wordt dus heel erg hard gewerkt door baasje.
Bij het vrouwtje ligt ram een stoer rendiervel op de grond, die wilde ik eens goed tussen mijn husky-poten pakken...(mocht ook al weer niet!!!) Maar ben lief geweest en heb me heel groot geslapen op kantoor! Mag iedere dag mee. Sjiek he!!!
Maar zoals jullie zien was ik behoorlijk moe van al die indrukken. (vooral dat rendiervel....wacht maar als vrouwtje ff weg is)...hihihi....XX

Keine Kommentare: