Dienstag, 5. August 2008

KIP








Omdat ik al een paar dagen diarree heb heeft het vrouwtje mij kip gegeven. Vond ik ram lekker man!!! Ze had gekookte rijst met kip door mijn brokken gedaan....LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! Pino (en Felix en Elba en Pierrot) probeerden stukjes kip te jatten uit mijn Loppa-hoppa-bak! Nou mooi niet hoor...!!!!!!!!! Opzuiten jullie!!
Maar wel een beetje veel kip vond ik. Heb toch wat laten staan. Maar kip is zalig lekker. Heb zelfs geplast met kippetje in mijn bek...hihihihi
Zie je wel dat ik familie ben van Vidda!! Vidda was totaal gek op kip....!! (vrouwtje zei me nog dat Vidda geen visliefhebster was, nou binnenkort eens kijken he vrouwtje??? Ik weet nl. dat vrouwtje vis-gek is en baasje niet.....Mmmmhhh eens kijken later....)
Was vandaag bij DA voor 2e enting....ik weeg nu 7,3 kg en ben 9 weekjes oud. Heb ik goed gedaan zeiden ze!! Voelde er niks van die spuit....Jeetje wat kunnen honden zich aanstellen.....Ben een ruig wijf he!!???
Ga nu mijn kip in mijn dromen verteren lieve Loppa-hoppa fans....XXXX (hihihi)

Keine Kommentare: