Montag, 11. August 2008

LOSLOPEN




















Vandaag was ik voor de 1x los in het Beerenbosch!! Jeetje wat ben ik toch klein in dit bos....Heb het erg druk om het vrouwtje te volgen, want al die bomen....
Maar mooi lieve hoppa-Loppa-fans! Wat een vrijheid zeg, wat anders dan in een werpbak liggen....Maar mama Nikita vond ik ook wel leuk hoor! Alles ritselt, alles beweegt maar moest zorgen dat ik het vrouwtje niet uit mijn hemelsblauwe oogjes verlies!! Stel je voor ik helemaal alleen in het bos!!?? Heb veel bekende van tante Vidda ontmoet. Jeetje wat was tante Vidda geliefd bij de kerels zeg!
Heb gezien o.a. Osso, Django en Dimmy....die wilde al op mij fietsen gaan!!!!!!!!
(ik ben nog zo jong, maar ze ruiken dat ik familie ben van tante Vidda)
Ik heb me wel geweerd hoor....!! Vrouwtje was emotioneel toen ze weer iedereen zag, want dit bos was en BLIJFT ook van tante Vidda (dat heb ik met haar afgesproken)
Wat het vrouwtje erg opviel was dat ik meteen op de bank ging zitten net als tante Vidda (lijken toch op elkaar dan he?!!)
Heb net kippenhartjes op met groente en ben behoorlijk bezig om een flinke Husky-slaap te houden....dus lieve hop-lop-fans....Welterusten!!!! (ik zal zeker heel goed slapen hoor)
PS: vrouwtje heeft haar rechterbeen kapot door de brandnetels....hihihi...baasje heeft allang niet meer gesnoeid richting bos....Maar dat had ze voor mij over zei ze me nog! Lief he!!!

Keine Kommentare: