Samstag, 23. Oktober 2010

WEDSTRIJD WESTERLO (B) 1e PRIJS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!



































Op 16 en 17 oktober 2010 was de sledehondenwedstrijd in Westerlo te België. Vrouwtje en ik hebben Canicross gedaan (rennen met 1 hond) en we hebben het VLAAMS KAMPIOENSCHAP !!!!
We hadden concurrentie van 3 meiden en vrouwtje en ik zijn 1e geworden. Vorig jaar waren we 3e. (daar waren toen ook mannen bij) Ik heb samen met het vrouwtje hard mijn best gedaan hoor! Was een blubberige trail, had flink geregend nl. Vrouwtje was bijna schoen verloren in de modder....zo vieze diepe smurrie.....leek Pampa wel.
We hebben een mooie beker, 15 kg Royal Canin voer en kennelworsten mee naar huis gesleept...
Gezellig met iedereen gekletst etc...er was een paardenmanege eromheen...dus ik vond het wel interessant hihihihihiihi....
Was erg gezellig, lekker gegeten nog enne was blij toen ik savonds in mijn eigen Loppa-bedje mocht liggen....vooral die indrukken en dat 2 dagen lang.....Heb geslapen als een husky Doornroosje.........ben trots op mijn vrouwtje en dan zeker ook op mij en niet te vergeten mijn baasje die vandaag flink met mij heeft gestept...jeetje baasje ben heeeel moe hoor!!! Love you all........XXXX

Keine Kommentare: