Freitag, 1. Oktober 2010

BAASJE GING GOLFSPELEN ZONDER MIJ...







Hihihihihihi baasje was in action!! Hij had een hele dag een golftoernooi met van die marketing mensen enz..
Daar heeft hij geleerd hoe je precies moet golfspelen.
Hij heeft me dit alles thuis in geuren en kleuren verteld, maar ik heb het me wel aangehoord (uit respect voor mijn baasje) maar vond er gene ene huskybiet aan.
Jeetje staan daar alles mensen met hun rug krom op zo'n klein dom balletje te slaan en dit balletje moet dan in een gat terecht komen.
Ik heb het baasje voorgesteld om de volgende X gewoon eens mee te komen kijken.
Dan zorg ik voor de gaten!!!! Daar hoef ik helemaal niets voor te hebben hoor, dat doe ik graag vrijwillig.
Maar baasje had voorstel afgewezen.
In ieder geval nam hij me naderhand weer mee naar de heide en heb heerlijk kunnen genieten!!

Keine Kommentare: