Sonntag, 14. November 2010

SLEE WINTERKLAAR MAKEN!















Ik heb gekeken hoe mijn baasje de slee winterklaar aan het maken was! Was erg leuk en vooral gezellig met kater Felix om te zien.
Wat een werk, hij heeft er nog een remmat op gemaakt....Pas maar op baasje die heb je HEEL HARD nodig want rennen doen wij huskys graag hihihi. Alleen kan ik deze tourslee uiteraard niet trekken. Maar er komen wel andere soortgenoten die mij gaan helpen hoor...hahahahahaha. Ik vond het alleen stinken die geur van het lakken. Bah.
Maar ik kom iedere dag zowat van goed uit, dus heb me dit eens goed bekeken vanuit mijn heerlijke Loppa-bank en vind het leuk om baasje zien te ploeteren....nou ja dat doet ie iedere dag ook op kantoor. Maar dit was net ff wat anders snappie ? Dikke husky poot van mij want heb weer veel beleefd met mijn mentor Cheyenn....trusten..

Keine Kommentare: