Dienstag, 12. Oktober 2010

A-HA CONCERT ZONDER MIJ.......











De group A-HA bestaat uit Morten Harket, Magne Furuholmen en Pål Waaktaar-Savoy...nou dit boeit mij dus echt niet maar vrouwtje zei dat ik dit hier moest schrijven. Voor vrouwtje doe ik alles dat weten jullie inmiddels wel he...hihihi.
Vrouwtje en baasje waren naar het afscheidstour concert geweest op 10.10.2010 en dat vonden ze blijkbaar GAAAAFFFFF...(kan ik zonder mij niet voorstellen maar goed)
Het was een afscheidstournee van deze noorse groep en ze speelden in de Heineken Hal in Amsterdam en het was hartstikke uitverkocht. Baassie en vrouwtje hebben zich blijkbaar goed geamuseerd want ik werd op die avond niet gemist....
Baasje zei nog: Wees maar blij Lop met al die harde muziek en dan vooral dat vreeeeeselijke voorprogramma van een Jimmy Gnecco....vreeeeeeeselijk!!!!!
Baasje had oordopjes gekocht, dat wil wat zeggen hoor...hhihihihii....
A-HA was mega super geweldig, alle oude en nieuwe hits....Cry Wolf (ken ik ook!!), Hunting High and Low, Stay on these Roads, Living Daylights, Crying in the Rain, Sun always shine on TV en als klapper op de vuurpijl: TAKE ON ME!!!!!!!!!
Zelfs baasje ging met vrouwtje dansen...hahahahhaha dat wil wat zeggen hoor...!!!
Zo te horen hadden ze lekker genoten en een heerlijk hotel in Amsterdam gehad met een ruime regendouche waar ze lekker gebruik van gemaakt hadden en heerlijk uitgeslapen. Alleen eten was niet goed zeiden ze.
Nou IK was dus in PENSION en heb me geamuseerd hoor!! Met flinke grote kerels geravot en gespeeld dus ik had zoiets als baasje en vrouwtje zich amuseren dan doe ik dat ook!!! Maar toen ze mij kwamen ophaalden had ik zoiets van : YEAH!!!!!!!!!!!!!! Och wat ben ik blij om jullie weer te zien....jullie zijn mijn alles en thuis gekomen meteen aan de schnitzel hihihihii.... Lop@dromen.....
PS: vrouwtje loopt nu de hele dag rond in haar A-HA t-shirt....wordt tijd dat ik ook eens op t-shirts kom te staan toch?????

Keine Kommentare: