Sonntag, 19. September 2010

EDERSEE FF WEG LEKKER GENIETEN....

















































Lieve HopLop fans....ik was paar daagies weg met baassie en vrouwtje naar de Edersee.
Dit ligt richting Kassel....heel veel bossen. YEAH.....................
Uiteraard niet los hier want herten, konijnen, zelfs wasberen die over de campingplaats liepen....
We hadden 1 nacht in de achterbak van baassie,s auto vertoefd (Dus een Mitsubishi L200) ...en daar liepen wilde wasberen rond......ik kon niet slaaapppuuuuu......hihiihi...jeetje die maken een lawaai zeg..
De rest van de dagen heeeerlijk hotel gehad. Sneeuwwitje hotel heette dit en ik had een eigen balkon om te ontbijten.
Baassie en vrouwtje hadden een 2-persoons bed en er stond een 1-persoonsbed tegenover.
Dus......hhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jullie raden het al...ik heb met baassie geslapen en vrouwtje in 1-persoons bed...hahahahahah..

Die bossen ooooowww, ik mocht niet loss......................g.....domme!!!!
Baasje is op 6 september 44 jaar geworden en dat hebben we gevierd met een glaasje sekt....
Heerlijk hertenvlees gegeten, heerlijk gekookt voor mij op kookpit och ik heb het niet slecht....XXXX

Keine Kommentare: