Dienstag, 25. Mai 2010

ESKA 1 JAAR GEWORDEN!













































In de heide hebben we de verjaardag van mijn vriendinnetje Eska gevierd!
Ze is 1 jaar geworden en wij hebben allemaal samen een echte verjaardagstaart gehad.
Ikke dus met Cheyenn (maar die at niks, dus heb ik zijn portie gekregen...lief van hem he!) Shakira en natuurlijk de jarige job Eska! Naderhand hebben we nog uitdeelzakjes gehad met alles lekkers erin. (heb wel Shakira goed in de gaten gehouden, want die houdt ook van lekker eten...) Heb dus goed opgepast dat ik niks van eten langs mijn husky neus voorbijliet gaan.
Eska vond het heel leuk dat wij samen hebben gevierd!
Ik en Chey hebben uiteraard ons kunstwerk vertoond in de heide nl: jagen!
Alles weer eens goed wakker geschud daar!
Baasje had me nog een motorhelm opgedaan, nou vond er niks aan en iedereen maar lachen hahahaha...
En ik ben in de auto van Cheyenn gaan zitten, gewoon achter het stuur!
Jullie zien dat we allemaal lekker hebben genoten!!!

Keine Kommentare: