Donnerstag, 3. Juni 2010

BEN OP 1 JUNI 2 JAAR GEWORDEN!!!!!!!!














'sOchtends op kantoor lag ik te maffen onder het bureau van het vrouwtje en toen ging de deur open en daar kwamen baasje en vrouwtje al zingend binnen met een taart helemaal alleen voor mij!! En ze zongen: Lang zal ze leven, hieperdepiep hoeraaaa!!!
Proficiat Loppie!!!!! Ik wist niet wat me overkwam....
2 brandende kaarsjes erop (had net niet mijn snorharen verbrand), want die slagroom moest uiteraard meteen op...hihihii..
Och wat mooi versierd vrouwtje! Tandenborstel erop, knookjes etc....Wat lieffffff.
En ook nog gebakjes met o.a. mijn mooie naam erop!
En heeeeerlijke knoken wat ik gekregen heb. Die heb ik meteen bij mijn andere verzameling in mijn mand gelegd. Onder die bruine deken ligt ook nog een hele verzameling knoken. Lijkt wel het stenen tijdperk he...hihiiihi..
Jeetje wat een verrassing op kantoor!!
Als ik heel eerlijk ben is bij mij iedere dag een feestdag, maar dit kwam nog eens extra erbij..Zalig...Na mijn huskybuikje goed volgepropt te hebben ben ik een paar uurtjes gaan slapen en toen met vrouwtje de heide in.
Daar heeft husky Joey me heerlijk gefeliciteerd!
Hij vond dat ik veel charme had en dat ik altijd zo mooi liep, tis net alsof je zweeft Lop, zei hij tegen me.....hihihihi..
Nou in ieder geval kan ik ook nog vliegen hoor, achter de herten en konijnen aan.
Hahahahahaahaha!!!!!
Oja en achter de eenden afgelopen maandag en toen kwam ik uit de struiken terug met een dik rood oog. Dus dat werd een DA bezoek. Maar dat boeit mij allemaal niet, daar kreeg ik wat lekkers en gelukkig had ik geen beschadiging aan het oog.

Wat betreft mijn verjaardag: 'Savonds nog heerlijke struisvogelsteak gehad en toen de hele nacht gedroomd over mijn prachtige taart........!!!!

Keine Kommentare: