Mittwoch, 12. Mai 2010

HELIKOPTERTJE SPELEN!












Op kantoor heeft baasje 2 helikoptertjes welke hij met een afstandsbediening bestuurd.
Maar dit wist ik in het begin dus niet lieve lopfans...
Ik wist niet wat daar op mijn kantoor rondvloog nl...Ik houd alles heel goed in de gaten en toen zag ik dit!!!
Mijn eerste gedachte was: Jagen!!! Die moet ik vangen en uiteraard dood maken....
Maar ik heb allerlei pogingen gedaan en het vloog telkens langs mijn mooie huskysnoet weer voorbij!!!
En ik had het niet meer...Door het hele kantoor gelopen, ben er zelfs bij gaan liggen in de hoop dat ik "het" kon vangen en helikoptertje landde uiteindelijk op de tafel...Kwaad was ik!!
Toen zei baasje: Lop maak je niet zo huskydruk, tis gewoon een op afstand bestuurbaar helikoptertje en leeft dus niet.
Nou dacht ik: Leeft dus niet???? En ik al die moeite gedaan??? Nou welterusten en ben verder met kantoorhangen doen.....Heb toch wel over helikoptertje gedroomd......

Keine Kommentare: