Mittwoch, 12. Mai 2010

DE HEIDE....























Afgelopen week weer heerlijk in de heide geweest...Ben er wel dagelijks, maar als mijn mentor Cheyenn meegaat, dan gaan we echt knallen en jagen hoor!!!
Ik heb Shakira ook maar in mijn dagboek geplaatst. Ik vind haar niet zo leuk, maar aangezien ze als herplaatser bij Cheyenn is komen wonen heb ik toch wel respect voor de baasjes van haar! Maar Shakira was in het begin al helemaal niet vriendelijk tegen mij. Dus ze heeft het een beetje verpest....maar misschien komt dit wel ooit eens weer. En helaas kan ze niet los in de heide....hihihii...
Cheyenn en ik hebben ons weer eens "kapot gejaagd"
Heel veel konijnen en muizen geroken maar niet gezien. Vrouwtje zag ze weer wegrennen....(baal baal)
We kwamen de zwart/witte husky Joey nog tegen!
Die is ram ruig om te zien. In het begin was ik er een beetje bang voor, want als hij komt aanvliegen dan knort/gromt ie altijd....Maar zo is ie gewoon!
Komt ook erg statig over, zelfs Cheyenn moet er niet veel van hebben.
Maar Joey is hartstikke lief en houdt ook van jagen!!!!!
Joey had nog bij de parkeerplaats reclame gemaakt voor de Drukwerkdiscounter...en ikke nog bij vrouwtje voor Knife-Heaven.com!!!
We waren 2 reclame hussen hihihii..
Uiteraard naderhand bij vrouwtje in de friture weer alles gekregen van haar broodje gezond!

Keine Kommentare: