Samstag, 3. April 2010

BAASJE EN VROUWTJE IN ZWEDEN (zonder mij...)






















































































































Zonder MIJ zijn baasje en vrouwtje naar Zweden gegaan!!!!! Ze hadden mij naar pension gebracht bij hun om de hoek, vind ik leuk hoor.....maar na 8 dagen had ik zoiets van hallooooo waar blijven jullie...???? En nu ben ik erachter gekomen! Ze hadden een complete husky tour gemaakt in Zweden bij Siberian Adventures.
Het volgende vertelde ze aan mij:
Goeie vluchten gehad met German Wings en SAS.
Op de locatie Strömsund geweldige leuke mensen en huskies!!! Prachtig verzorgd in de kennels etc...
Claudia en Richard de eigenaren waren super toppie!! Prachtige locatie met kamers en heerlijk eten, echt geweldig.
Sander de husky gids heeft Patrick en mij leren sleeën, tis niet zo gemakkelijk als je denkt. Eerst op een snowmobiel vooruit getrokken op een slee en alleen maar vallen en opstaan! We hadden nog zoiets van jajajajaj ooooohoooohhh als dit maar goed gaat...Maar Sander zei nog tegen mij: Op de laatste dag kun je sleeëen Lin!!
En inderdaad dag 4 en 5 niet gevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was nl een 5 daagse slee tour met huskies. En ik ben helemaal verliefd geworden op de honden....Alles raszuivere siberische huskies....enneee... vooral husky LOVEC!!!!
Owww wat een lekker ventje..
Maar ook Moose, Gingy, Blacker, Bamse, Pippi, Bomber, Joy, Zega, Kilat,James, William, Image etc....
snachts in een iglohut overnacht.(hier komen in de zomer de beren wandelen...)
Maar nu uiteraard in winterslaap. En heeeerlijk gegeten met heerlijke stoofpot met canterellen en als toetje nog eens Unox soep..!! (ik heb met een overvolle buik geslapen) in een slaapzak die ging tot - 30 graden, maar was 0 graden toen.
Het sleeëen was erg zwaar, maar geweldig!! We hebben het goed geleerd.
We weten nu precies hoe het moet en hoe het niet moet.
We hebben nog een avond in de sneeuw bbq gehad bij Claudia en Richard.
Heeeeerlijke mensen en pracht locatie.
Heerlijk geslapen. En ik mis nu de honden alweer.....(loppa leest dit niet....hihi)
Mooie vuurtjes gemaakt met de firestarter.
En Sander heeft een prachtig eigen gemaakt mes aan ons meegegeven.. Die ligt in onze vitrine te pronken nu.
Sander is een moordvent die veel mooie herinneringen heeft achtergelaten samen met zijn prachtvrouw Aafkje..!!!! Wat een geweldige mensen zeg!
Al met al tot de volgende Siberian Adventures vooral met Sander en Aafkje!!!
En nu leest Loppa verder:
Was blij dat ik vrouwtje en baasje weer zag!!! Ik heb ze van alle kanten begroet!!!
Heerlijk los de heide in en eieren geverfd...en vooral Felix weer geknuffeld...
Lekker op bed gelegen, maar had beetje diarree...van de omstelling denk ik.
Ik ben blij dat baassie en vrouwtje weer thuis zijn hoor. Alleen die verliefdheid met husky Lovec vind ik minder...
Maar vrouwtje zei tegen mij volgende: Lop je bent mijn enige liefde uit mijn leven!!
Dankjewel vrouwtje...hihihihihiii....ik ben ook gewoon de knapste en liefste...hihi..

Keine Kommentare: