Donnerstag, 31. Juli 2008

VIJVER





Rondom de vijver spartelen en rennen vind ik geweldig om te doen! Ik gooi me dan midden in die grote plant (die nu niet meer rechtop staat) en laat me van achteren helemaal in de vijver vallen zodat ik zeikenat ben en trek me met mijn 2 sterke voorpoten op. Dat vind ik zo leuk. Lekker nat zijn.....jaaaaaahhhh.
Dit doe ik dan een paar X achter elkaar en dan wordt er alleen maar gescholden op mij door het vrouwtje. Ze vindt de vijver er niet meer uitzien zegt ze....Hahahahahaha ik lach me dan altijd kapot om het vrouwtje....!
Als het vrouwtje de kraan achterom opendraait roept ze altijd: kom Lop kom douchen!
En zoef ik ren dan als een waanzinnige husky en laat me zeikenat worden door die overheerlijke kraan, lekker bek open en drinken uit die kraan...! En dan zeikenat de woonkamer inrennen en uitschudden ! YES!!! Dat vind ik ram cool!! (ook dan scheldt vrouwtje ALWEER !!!...)
PS ze heeft het nu door, telkens als ik ga douchen is de woonkamerdeur dicht...zucht.....)

Keine Kommentare: