Montag, 28. Juli 2008

LOPPA


















LOPPA dat is mijn naam! Baasje en vrouwtje wilden graag een blije naam. Vandaar Loppa (hoppa!) Deze foto´s zijn allemaal uit de kennel in Landgraaf waar ik op 1 juni 2008 geboren ben. Mama van mij heet Nikita en papa heet Indy. (spiegelbeeld van tante Vidda)Ik heb nog 2 broertjes en 1 zusje. Zusje gaat naar Schinveld, 1 broertje naar Posterholt en die andere (stoere) broer blijft bij Nikolatsjka in Landgraaf.
Baasje en vrouwtje hebben mij wekelijks bezocht. Dat vonden ze altijd ram gezellig.
Ik heb hun binnen wel vlaai zien eten met Anja en Ron hoor!! Ik vond de melk van mama heerlijk. Toen kregen we puppy-brokken met een beetje melk erdoor. Ook heerlijk.
Baasje vond het niet zo leuk dat ik in zijn camera-lens aan het bijten was.
Ik vond dat wel cool om te doen.....hihihihi..was pas 5 weken hoor, dan mag dat wel toch?? Ik zal mijn broertjes en zusje missen hoor! Trouwens die allerlaatste foto met baasje daar ben ik pas 3 weken.....was ik al knap he?!!

Keine Kommentare: