Donnerstag, 31. Juli 2008

BEZIGHEDEN











Ik moet zeggen ik kan me best goed zelf amuseren.
Met de katten speel ik ook wel, maar het vrouwtje is opgevallen dat Felix nog erg moet wennen aan mij. Ik weet dat Felix Vidda ontzettend veel mist. (trouwens baasje en vrouwtje ook hoor....vrouwtje is vaak verdrietig en dan troost ik haar wel...)Maar bv. Elba die vind ik wel cool....die laat zich ram in zijn staart bijten enzo...Ruig he?!
Nou mijn bezigheden zijn: vijver mollen, in het water plonsen als een husky-idioot,
zeikenat worden, bijten in de tenen van baasje en vrouwtje, grote bot eten (mmmh),
bijten in de poten van de woonkamerbank, husky-slaapjes doen (maar niet te lang, want dan mis ik teveel!!) Vrouwtje voor de voeten lopen (ram cool om te doen trouwens), als keukenrol of wc-papier op is dan vind ik die rol heel leuk om mee te spelen! (maar niet te lang want dan is vrouwtje bang dat ik het op eet!!....jeetje wat is het vrouwtje een ..... vul zelf maar in hihihihi)Maar ik moet wel zeggen, ik ben erg gelukkig met mijn nieuwe huis hoor............(hoop baasje en vrouwtje ook hihihihihihihihi.....)

Keine Kommentare: