Dienstag, 29. Juli 2008

THUIS

















Op 27 juli 2008 moest ik papa en mama verlaten. Och dat vond ik erg hoor.
Maar ik heb een waanzinnig tehuis gevonden nl....Baasje & Vrouwtje!!! Die zijn zo lief!!!!!!!! Ik voelde me eigenlijk al meteen thuis. Totdat er opeens andere dieren kwamen kijken.....Nl.. katers...Felix, Pierrot, Pino, Elba (en Bimbo was er nog niet...!! helluuup!), Tom & Jerry de schildpadden (die kunnen vies bijten zei het vrouwtje tegen mij, och zal wel zien...mmmh) en nog de Koi-karpers in de vijver.
Jeetje die zijn groot zeg..! Maar hun vijverwater is lekker...
Nou ik ben best lief hoor...Heb wel nog diarree, maar tis ontzettend warm buiten en ik ben erg opgewonden hoor. Lig graag tegen baasje aan en knuffel graag met vrouwtje die me altijd liefkozende woordjes geeft...och vrouwtje wat ben jij lief tegen mij.
Ik heb wel mijn explosie-momenten....maar dat is normaal hoor! Hou heel erg van sokken (tenminste die van het baasje, die stinken goed hihihihi) De husky-knuffels in huis vind ik ram cool om te mollen, maar die zijn helaas afgepakt door het vrouwtje (valt me tegen van haar hoor..)Moeder van het vrouwtje heeft vandaag de hele dag "ge-husky-sit" op mij en ik was lief zei ze nog. Trouwens vader van vrouwtje kwam ook ff kijken, hij is ook wel ruig....Mijn woning ligt ram aan de rand van het bos waar ik binnenkort in mag lopen...eerst de entingen afwachten..Nou dat duurt lang zeg...Trouwens vannacht heb ik de 2e keer geslapen naast het baasje op de grond en heb hun slechts 2 x wakker gemaakt om te plassen en poepen...dus niks in huis gedaan!! Goed he....dit na 2 dagen bij baasje en vrouwtje!!!
Ps: moet wel wennen aan Felix, die is zo dominant aanwezig...Vrouwtje zei nog Felix was de lieveling van Vidda en andersom...dus ik moet me eerst maar bewijzen .....
(ben toch een beetje bangggggggg.....) Doei kleine poot van Lop!!

Keine Kommentare: