Sonntag, 19. September 2010

IK HAD BEZOEK IN LUILEKKERLAND.....























Vrouwtje en baasje zeiden nog van Lop er komt bezoek in jouw Luilekkerland!!
Dus ik had me al voorbereid op heel wat hondenconcurrentie: Dus ik dacht al van baassie en vrouwtje zullen vreemd gaan...maar toen kwam ik in Luilekkerland en wie was daar??????
FELICE!!!!!!!!!!!!!!! Oooow wat is ze een mooie prinsessss....
Felice is dus geen hond lieve husky freaks....ze is het prachtige dochtertje van vrouwtje's oudste broer.
En ik heb al heel veel honden bestudeerd qua knapheid.....maar ik denk dat Felice (een mens, geen hond) ook zoals mij het goed zal doen bij de kerels...He Felice!
Ze is samen met mij in Luilekkerland de tuin gaan verkennen, dat mag normaal niemand hoor....Ja oke mijn geliefde husky Cheyenne en Spike wel maar dat was het ook.
Hej Felice...ik vond jou heeeeel leuk en jij mij ook, want ik heb een bloemetje gekregen van jou. Jij bent een prinses en ik ben een freule...
XXXXX

Keine Kommentare: