Montag, 5. Juli 2010

ZEPPELIN VLIEGEN MET DRUKWERKDISCOUNTER ZONDER MIJ.....






































Oooooooooooowww ik krijg al Husky hoogtevrees als ik dit zie....Jeetje vrouwtje en baasje wat hebben jullie gedaan??
Vrouwtje heeft mij erg, maar dan ook heel erg enthousiast verteld hoe gaaaaf het was met de Zeppelin vliegen.....
Met de Drukwerkdiscounter was het zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff....
De winnende klanten gingen mee. De ene liet visitekaartjes drukken, de ander b.v. briefpapier.
Ik was in hondenpension, maar ik vond het ook gaaf.....
Baasje en vrouwtje hadden me verteld hoe het was met de Zeppelin en ik ben niet jaloers want ik weet dat ze mij altijd weer ophalen....
Ik heb me ook geamuseerd hoor.......lekker gehuskyravot met meerdere honden...
Maar blij toen vrouwtje en baasje me weer mee naar huis namen...............

Keine Kommentare: