Montag, 12. Juli 2010

LEKKER AFKOELEN.





















Ik wist niet dat het hier in Nederland zo ontzettend warm kan worden, 40 graden bij ons achterom! Dan ga ik uiteraard in de schaduw liggen en droom dan over witte volgesneeuwde paden en van bomen die helemaal wit zijn.
Dan heb ik het idee dat ik in Siberië ben.......want ik ben een echte siberische hus.
Maar vrouwtje neemt me tijdens deze vieze gore hete dagen altijd mee naar de Worm en dan kan ik zowat van heeeeeeerlijk afkoelen!...
Zwemmen daar begin ik niet aan, bah al die honden achter die stok aan.
Vind er niks aan, ga liever tot mijn huskybuik in het water en blijf stokstijf staan om af te koelen. En uiteraard kijk ik dan heel goed om me heen, want ik ga achter de Galloway koeien aan hoor!!
Nog ff samen met vrouwtje geposeerd en heb heerlijk genoten van dat lekkere koele water!

Keine Kommentare: