Montag, 16. März 2009

KONIJN OP HONDENSCHOOL.....






Ik wist niet wat ik zag gisteren tijdens mijn wekelijkse hondenles bij Harry.....
Daar zat Ko het konijn lieve lopfans!!! Ja ECHT WAAR!!!!!!!!
Ko zat ook aan de lijn. Ik moest meteen als 1e naar voren komen van Harry.
Hij zou mij eens ff gaan leren om NIET achter een konijn aan te gaan.
Ik heb me uiteraard hartstikke suf gelachen, want dit bestaat dus niet dat snappen jullie wel he! Maar goed: Harry maakte mij dus vast een een 4 meter lange lijn en toen ging hij met Ko wandelen over het terrein.
Nu meende iedereen hier op de cursus (ik zag Diesel wel naar mij kijken..) dat ik er als een husky speer achteraan zou gaan he...!!! Nou dus mooi niet, ik ben toch geen achterlijke husky!!!! Als ik erachter aan zou gaan, dan stopt de lijn op 4 meter!
Tjongen jonge!! Zo kun je toch geen konijn vangen!! Harry vond mij een zeer slimme gewiekste hond zei hij tegen mij... Nou Harry wist je dat nog niet dan?? hihiiihi...
Ik vond het ram een leuk uurtje! Had het druk om Ko in de gaten te houden. Ging altijd ruiken waar hij zat etc....Nou de andere honden Chester, Posh, Diesel, Hummer en Mazzel vonden het ook wel interessant.....maar IK vond het toch het meest spannende....(Hoop dat Ko nog eens komt...)

Keine Kommentare: