Montag, 30. März 2009

IN DE HEIDE MET CHEYENN

























De zondag is een echte "hondendag" lieve lophop fans. sMorgens om 11 uur spreken we af met Cheyenn in de heide en dan mogen we rennen totdat we er echt bij neervallen...hihihi...Hadden het weer erg druk met het opjagen van een konijn.
Opeens sprong Cheyenn zeker 2 meter de lucht in vol in een struik, ik achter hem aan...maar niks gevonden. Toen begon het vrouwtje en vrouwtje van Cheyenn ons keihard uit te lachen.....het konijn liep nl. achter ons langs....Nou dat kunnen ze dan ook iets eerder zeggen toch?? Ik ben toch pas een beginneling....
Nou naderhand nog naar de friture en daar heb ik wat goulash van baasje gesnoept..
Toen met z'n allen naar het huis van Cheyenn in Duitsland....Hij heeft een hele mooie grote tuin...en een mooie vijver.
Om 16 uur werd het tijd om naar de hondenschool te gaan....Nou ik heb het echt gehad hoor....
PS Cheyenn en ik vonden het niet leuk om zo uitgelachen te worden.....

Keine Kommentare: