Freitag, 6. März 2009

HONDENSCHOOL





Iedere zondag gaan we naar Harry. Harry zegt dat hij mij wel eens goed gaat leren om te luisteren etc... Nou Harry doet dan wel ontzettend zijn best, maar uuuuhhhh lieve Harry je hebt het wel tegen mij he! Ik ben niet zomaar een hond, ik ben een HUSKY!!!
Maar Harry boeit dat niet en laat mij allerlei opdrachten uitvoeren..Telkens als Harry in de groep (met nog 5 viervoeters..)uitleg geeft, dan draai ik gewoon mijn rug naar hem toe en doe een dutje. En als ik moet gaan zitten, dan doe ik dat ook heel netjes maar dan af en toe ook weer met de rug naar hem toe..Ik ben trouwens de enige in de groep die dit doet. De andere honden vonden dat van mij best gedurft hihihi...Nou ik ben toch niet bang voor Harry hoor.....Lieve mensen er volgen nog meerdere zondagen..ik hou jullie op de hoogte!!

Keine Kommentare: