Donnerstag, 9. Dezember 2010

MENEER DE BUIZERD IN SLAAPKAMER ????











Vrouwtje lag lekker tegen me aan op de grond en toen ging ze naar de slaapkamer om haar sportkleren te pakken. Opeens hoorde ik haar roepen: Oooohh!!
Bleek een buizerd door het slaapkamerraam naar binnen gevlogen te zijn.
Vrouwtje liep naar klerenkast en zag overal glas en water op de grond liggen, inbrekers dacht ze nog. Totdat ze achter haar iets hoorde en ze keek (baasje en vrouwtje hebben boven hun bed een groot bruin rendierengewei hangen)en dacht dat het rendierengewei gevallen was. Maar meneer de Buizerd was dit, hij had zich aan het gewei vastgeklampt. (dacht natuurlijk dat dit takken waren van een boom).
Hij begon meteen te fladderen en vrouwtje wilde natuurlijk niet dat beestje zich dood fladdert en had de slaapkamerdeur dicht gedaan, zodat Buizerd wat kon kalmeren.
Nou vrouwtje moest ook kalmeren toen ze weer naar beneden kwam. Wat moet ik doen Lop?? Ze greep meteen naar de telefoon en belde meteen de Dierenambulance. Goed zo vrouwtje zei ik nog en belde baasje ook nog. Beide kwamen en meneer de Buizerd had geluk gehad, vleugels in orde, alles intact. Maar toch misschien hersenschudding en werd in de ambulance met medewerkster Christina naar Opglabbeek in België gebracht.
We hebben ze uitgezwaaid en vrouwtje gaat straks meteen met Dierenambulance bellen hoe het met meneer de Buizerd is.
Jeetje wat maak ik hier allemaal mee zeg........

Keine Kommentare: