Dienstag, 28. Dezember 2010

ZWEDEN ALWEER ZONDER MIJ.............!!






























En daar gingen het baasje en vrouwtje weer....ZONDER MIJ naar Zweden!!!
Ik kan beter een abonnement bij Ria in het pension krijgen. Waar ik het trouwens heel leuk had hoor, kan me heus ook zonder baasje en vrouwtje amuseren...Maar toch mis ik ze dan weer, maar gelukkig waren het maar 5 dagen.
Ze hadden het leuk in Zweden gehad zeiden ze, hadden in de stad ook een husky gezien en deze werd gewoon aan de paal vastgebonden toen de eigenaar ging shoppen in de winkel. Nou als je dit in Nederland doet, dan wordt de husky gejat hoor!!
Vrouwtje en baasje hadden nog wat zaken of zoiets gedaan?? Zou ik snap er niks van.
Onderweg hadden ze veel sneeuw gehad, nou ja hoor ik heb ook heel veel sneeuw gehad hihihiihi...Daarvoor hoef je niet naar Zweden!
Ze hadden nog een mooie lief kerstmarktje bezocht en hadden mutsen gekocht hahahahaha, staat hun leuk hoor! Lekker gegeten en gedronken en hebben buiten op het terras gezeten...(dat is daar in de kou normaal) En voor mij uiteraard heel normaal.
Nu ben ik in dit weer ook het liefste buiten!!! Ze hadden een goede reis gehad ondanks gladheid en drukte. Geen ene file zeiden ze. Wat goed he!! Ze hadden zelfs een kerstboom meegenomen die ik samen met het vrouwtje heb opgetuigd!
Trouwens het vrouwtje was haar jas vergeten mee te nemen naar Zweden, zal ze wel extra hebben gedaan want ze heeft van baasje nieuwe jas gekregen! Goed gedaan vrouwtje hihihihiii.....
Was blij baasje en vrouwtje weer te zien en wat hebben we geknuffeld en ik heb weer heerlijk lossssssss kunnen rennen!!!!!

Keine Kommentare: