Samstag, 2. Januar 2010

OP VAKANTIE MET CHEYENN IN SCHÖNECKEN (D)





/























Van 28 tot 31 december ben ik met Cheyenn op vakantie geweest beste lopfans!!!
Dat was zowat van coooooolll.... Ik heb Cheyenn dus echt dagelijks meegemaakt..
Hij is zowat van lief voor mij, maar hij is wel de alfa.
Als ik een bot van vrouwtje kreeg en Chey kreeg de kans om het af te pakken, dan had ik respect voor hem hoor. Dan liet ik hem genieten.
Iedere ochtend bij het ontbijt mocht ik op de kamer van hem komen.
Dan gingen het baasje en vrouwtje en baasje en vrouwtje van Chey ontbijten en ik inspecteerde de hele kamer op zoek naar lekkers, aangezien hij graag alles verstopt.
En ik heb veel gevonden joh!!! Hij liet me ook gewoon mijn gang gaan.
Cheyenn is nl. een moeilijke eter en ik niet...hihihiihii...
Overdag hebben we een wandeling gemaakt de Prümer Landroute van 14 km.
Daar hebben we ong. 2,5 uur over gedaan. Helaas konden wij 2tjes niet los en hadden een lange lijn....
Als we nu los waren, dan hadden we er mss een half uur over gedaan hoor....hahahaah.
Er zaten nl. heeeeel veel herten en wildzwijnen in de bossen.
Nou daar wij geen problemen mee, maar de spelbrekers zoals de baasjes en de vrouwtjes vonden het dus nodig om ons niet los te laten.....(beeehhhh..)
We hebben iedere dag regen, regen en nog eens regen gehad aan een stuk door.
Vrouwtje van Cheyenn was behoorlijk grieperig tijdens vakantie, ocherm. Maar ze heeft zich kranig gehouden. Overdag overal nog lekker gegeten etc...
Ik heb dubbele porties gehad hihihii. sAvonds werd er voor ons 2tjes gegrild op het gas-stelletje. We hadden: een avond kipfilet, een avond rundergoulash, een avond kalkoen. Cheyenn at dit in alle rust op op zijn kamer en ik gewoon meteen buiten naast de gril, boeit niet of het warm is hoor....hihihii
Als de baasjes en vrouwtjes gingen eten, dan mochten we mooi mee. We lagen dan met onze husky-buikjes vol van het lekkere eten wat we gehad hadden.
Maar ik nam wel de gelegenheid om onder de tafel alles goed ik de husky-gaten te houden....Stel er valt iets op de grond...en ja hoor: baasje had lekker hert....jippieeee....Vrouwtje had meestal vieze saaie salade...Maar de toetjes die gingen er ook wel in hoor. Cheyenn keek me altijd aan als ik aan het eten was.
Hij zal ook wel gedacht hebben van wat is die Lop een vreetwolf. hahahahaha.
Een dag zijn we naar de stad Trier geweest, door de Porta Nigra gelopen en goed op alle duifjes opgelet. Maar die vlogen altijd weg.....
Langs de Mosel gelopen, de duitse muizen eens goed opgejaagd. Ja beste lopfans mijn vakantie kon niet stuk hoor!!! Oja, we hebben met z'n 2tjes romantisch Apfelstrudel gegeten, dat vonden we lekker..
Toen op 31 december heb ik mijn vrouwtje eens goed wakker gelikt om haar goed te husky-feliciteren met haar 38e verjaardag! Dat vond ze leuk!!!!!
Ze had een champagne ontbijt gedekt met rozenblaadjes...romantisch he!!
Maar ook ik heb een romantische husvakantie gehad hoor. Toen hebben we oud en nieuw gevierd in Luilekkerland. Jippiiiieeeeeee.....
Alleen was ik bang voor het vuurwerk en ben beneden op kantoor van vader van vrouwtje gaan liggen.
Daar werd ik uiteraard weer lekker husky-verwend!!!
PS vrouwtje en ik hebben bij tante Vidda kaarsjes aangestoken met de kerstdagen en oud en nieuw....(vrouwtje moest weer huilen...och vrouwtje toch..)

Keine Kommentare: