Donnerstag, 7. Mai 2009

HEERLIJK MODDERBADJE!!








Afgelopen weekend hadden we een poolhondenmeeting in de heide. Cheyenn en ik waren uiteraard altijd samen op jacht etc..hihihi..
Ik zag in de verte een overheerlijk modderbad en hoppa Loppa er als een husky-speer erheen! Jeetje dat was zalig zeg! Was er echt aan toe om een een lekkere schoonheidskuur te nemen. Iedereen was naar mij aan het kijken zag ik, dus ik voelde me ram stoer! Ben er lekker in gaan liggen heeeeeerlijk....totdat ik terugkwam bij het vrouwtje ze zei: Bah Lop wat ben jij een viezerik!! Snappen jullie dit nou lieve hoplop fans? Tis een schoonheidskuur gratis en voor niks in de vrije natuur!!!??
(dat ze blij is dat ze mijn kuurtjes niet hoeft te betalen, want dan was vrouwtje erg arm vrees ik.....)hahahahaha

Keine Kommentare: