Freitag, 24. Oktober 2008

HERFSTKIEKJES














Gisteren met het vrouwtje helemaal rondom het meer van Erenstein gewandeld. Het was een hele mooie herfstdag en zo heeft het vrouwtje van mij hele mooie kiekjes gemaakt.
Ze heeft me uitgelegd wat een elfjesbank is: dit zijn een boel paddestoelen bij elkaar waar dan de elfjes op gaan zitten. Volgens het vrouwtje zaten ze nu ook op de bank, maar alleen kon je ze niet zien zei ze. Tevens zei het vrouwtje dat ze over mij aan het roddelen waren....Ze vonden me heel erg mooi en groot geworden (ben nu al 18 kg)maar....af en toe moest ik toch beter luisteren naar het vrouwtje en niet teveel met andere mensen meelopen. Nou dat de elfjes mij dat persoonlijk zeggen dan.
Toch?? (trouwens volgens mij is het vrouwtje een beetje gek geworden, want ik heb geen ene Tinkerbel gezien hoor.....)

Keine Kommentare: