Montag, 15. September 2008

HEIDE











Gisteren was ik voor de allereerste X in de Brunssummerheide. Jeetje wat nemen het baasje en vrouwtje me toch altijd naar mooie plekken mee!
Heb o.a. de grote geliefde van tante Vidda ontmoet nl. Cheyenn!
Was een moeilijk moment voor het vrouwtje toen ik uit de auto sprong en Cheyenn bleef voor de auto zitten wachten totdat tante Vidda eruit zou springen.
Het vrouwtje van Cheyenn en mijn eigen lieve vrouwtje hadden het niet meer, nee Cheyenn Vidda zal nooit meer uit de auto springen! En hij negeerde mij helemaal en deed de hele tijd afstandelijk tegen ons allemaal. Hij was helemaal ontzet ocherm....deed mij erg veel pijn voor hem en natuurlijk voor mijn vrouwtje.
Destiny en Aztec waren er ook. Destiny had ik al eerder ontmoet. (tis een echte bitch!) Maar wel ram cool hoor! Zijn naderhand met z'n allen naar de Schaapskooi gegaan en hebben lekker wafels met slagroom gehad!!!!! Ik wist niet wat me overkwam. Wat bestaan er toch lekkere dingen zeg....(alleen Destiny probeerde mijn wafel te jatten, mooi niet dus!!!) hihihihi....Ik vond het een schitterende dag, voor vrouwtje was het dan iets minder, maar ze had de ketting van tante Vidda om en zo had ze haar toch bij zich! Geloof maar dat tante Vidda van boven heeft meegenoten!!

Keine Kommentare: